Windows 7

Microsoft právě teď uvolnil pro širokou veřejnost první beta verzi operačního systému Windows 7. Vyzkoušet si tak může tento systém opravdu každý. Microsoft dá možnost stažení celkem 2.5miliónum zájemcům. Ke stažení je potřeba vlastnit a nebo si vytvořit účet Windows Live ID. Microsoft každému přidělí klíč produkt-key, který ho bude opravňovat k instalaci až na 10 počítačích a systém bude moc zkoušet do 1.srpna 2009. Stahovat můžete v pěti jazykách, kterými jsou angličtina, němčina, arabština, japonština a hindština a tradičně ve dvou architekturách a to 32bitové a 64bitové.

windows7_logo_litle

 

Všechny bych rád upozornil, že se jedná o beta verzi systému a rozhodně bych ho nedoporučoval instalovat jako hlavní systém. Může obsahovat spoustu ještě neobjevených chyb, které se budou postupně opravovat a většina z nich vymizí až s uvedením finální RTM verze. Proto před instalaci ZÁLOHUJTE důležitá data!!!. Nejmenším rizikem je instalace Windows 7 beta 1 do virtuálního PC jako je například vmware či Virtual PC, kde ale zase nevyzkoušíte systém naplno. Nebude vám zřejmě fungovat Windows Aero a rychlost systému také nebude nejlepší.

Minimální požadavky:
Processor: 1 GHz 32-bit nebo 64-bit procesor
Operační paměť:  1 GB
Pevný disk: 16 GB volného místa na disku
Grafická karta:  Podpora DirectX 9 se 128MB vlastní paměti S
Mechanika: DVD-R/W drive
Internetové připojení (pro stahování aktualizací)

download

 

Aktualizace článku:

Windows 7 32 bit ke stažení ( download):

http://download.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3D-45A4-B985-F0FDFFE1B021/EN/7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso

Windows 7 x64 bit ke stažení (download):

http://download.microsoft.com/download/6/3/3/633118BD-6C3D-45A4-B985-F0FDFFE1B021/EN/7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULXFRE_EN_DVD.ISO

Pokud ale máte již staženou a naistalovanou verzi Windows 7 build 7000 stačí si stáhnout update z oficiálních stránek Microsoftu. Update řeší především problém s MP3, který byl několikrát zmíněn na internetu.

Odkaz na update pro 32 bit Windows 7 :

Update for Windows 7 Beta (KB961367)

Odkaz na update pro x64bit Windows 7:

Update for Windows 7 Beta for x64-based Systems (KB961367)

Komentáře (61)add
0
windows7
napsal win7 , 09 leden 2009 17:14
Už se někomu povedlo stáhnout Windows 7? Jakou verzi budete stahovat? Já určitě 64 bitovou.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +1
0
verze
napsal vojtap , 09 leden 2009 17:59
kterou se vyplatí víc instalovat 64 nebo 32 bit verzy?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: verze
napsal anonym , 09 leden 2009 18:27
kterou se vyplatí víc instalovat 64 nebo 32 bit verzy?

Já bych je radši instaloval stejně. smilies/cheesy.gif Pokud máš ale namysli, kterou se spíš vyplatí vyzkoušet záleží na tvém PC. Jestli teď používáš Vistu 32 nebo x64.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal PCMTomas , 09 leden 2009 22:41
Stahování již plně funkční!!! Tak stahujte ...!!! :!: :wink:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal anonym , 09 leden 2009 22:58
mám veliký problém nevím kde si mám obstarat klíč poradí mi někdo dík mic ;-)
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Intruder , 09 leden 2009 23:18
Na klíč se vy.....!!!!!!!
http://www.mediafire.com/download.php?ydgytwy1z2y

Spustit jako admin a když to nepůjdev norm. režimu tak v nouzovém určitě !
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Rychlost instalace Windows 7
napsal PCMTomas , 09 leden 2009 23:27
Jinak by mě zajímalo ja jste na tom s instalací a její rychlostí. já sem nedávno udělal malej testík. Stopnul jsem si čas instalace Windows Vista, který dopadnul s časem 24:12 (vista x64 SP1) a Windows 7 buil 7000 32 bit s časem 14:54. Jaké zkušenosti máte vy?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal anonym , 09 leden 2009 23:27
hm.. ale vždyt microsoft to nabízí až do 1. srpna ne ??? a jde akorát o nějákou registraci .... ne ?? tak jak to je a kdy bych případně sehnal ten legální klíč díky smilies/tongue.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
služby ve windows 7
napsal ozzy , 10 leden 2009 07:16
Chci se jen zeptat jestly se tam dají překopat služby ... :?: :?: :?: :?:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal děs , 10 leden 2009 07:34
Kde jsou cracky , keygeny a patche - přece to nebudu kupovat ! smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Štěpán Pernický , 10 leden 2009 08:11
No aji kdybys to koupit chtěl, tak to nekoupíš, protože je to BETA verze !!!Jinak crack není třeba, protože bude Microsoft dávat cd-key s možnosti testovat systém do 1.srpna :!:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal PCMTomas , 10 leden 2009 08:12
klíč přeci zatím není potřeba. Máš 30 dní. Nebo si to špatně instaloval. Zaškrtnul jsi automatickou registraci a to je špatně.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Rychlost
napsal vojtap , 10 leden 2009 09:48
A je nějaký rozdíl v rychlosti 64 a 32 bit?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Odkazy
napsal vojtap , 10 leden 2009 09:51
Jej co se stalo s odkazy oni nefungují
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal StepanP , 10 leden 2009 09:57
Odkazy fungují bez problému
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
odkazy
napsal vojtap , 10 leden 2009 13:03
ajjjjjj tak to bude u me nekde problem :confused: :confused:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
vzhled
napsal vojtap , 10 leden 2009 13:04
jo a jeste nevite nekdo kdy zhruba by se mel nejak zmenit vzhled???
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal StepanP , 10 leden 2009 13:05
Vzhled se už určitě nějak razantně měnit nebude. Možná jen malé kosmetické změny. To vám tahle změna nestačí? Já myslím, že razantnější změnu by většina uživatelů nesnesla :wink:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
vzled
napsal vojtap , 10 leden 2009 13:16
no ja mel na mysli treba trochu jinak vypadajici tlacitka zavreni,min,max a pak treba sipek a podobnych blbyn
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal StepanP , 10 leden 2009 13:33
No tak je možné, že nějaké drobné změny se ještě objeví, ale jak říkám, určitě už nic zásadního. Taky si myslím, že na těch tlačítkách co jste vyjmenoval se toho moc nedá vymýšlet nového. Ale uvidíme, třeba nás Microsoft překvapí :shock:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
vzhled
napsal vojtap , 10 leden 2009 13:38
ja osobne doufam ze nas necim MS prekvapi smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
vykon
napsal vojtap , 10 leden 2009 14:13
jo a jeste se chci zeptat vy co mate win. 7 build 7000 jak si stoji vykon oproti win. XP a Viste??
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: vykon
napsal StepanP , 10 leden 2009 15:17
jo a jeste se chci zeptat vy co mate win. 7 build 7000 jak si stoji vykon oproti win. XP a Viste??
Protože jsou jakékoliv testy podle licenčních podmínek zakázané tak vám řeknu jen subjektivní data. Oproti Windows Vista jsou Win7 rozhodně rychlejší a výkonější. Jestli i oproti XP to se neodvážím tvrdit, protože na strojích na kterých mám Win7 nainstalovaných jsem XP nikde neměl, ale rozhodně je Win7 uživatelský nejpříjemnější systém co kdy Microsoft vydal
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Rychlost
napsal Jan Kuchař , 10 leden 2009 15:39
Fakt doporučuji stáhnout. Mám Win7 nainstalované na PC: Celeron 1.7GHz, 512MB RAM - SDRAM - 133MHz. A systém běží rychlejc než WinXP!!! smilies/smiley.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
rychlost
napsal vojtap , 10 leden 2009 15:47
to jan kuchar:Vam se nestalo ani jedno zaseknuti,modra obrazovka???
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal anonym , 10 leden 2009 16:37
Ty asi máš povypínaný všechny vymoženosti na win 7 diť píšou minymální požadavky viz začátek 1G paměti a ty na pc máš 512 ram trochu divný ne????? :shock: :shock: :shock:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal StepanP , 10 leden 2009 17:24
Pro všechny co potřebuji product key mám dobrou zprávu. Už opět funguje rozdávání, takže si pospěšte. Odkaz http://technet.microsoft.com/e...53205.aspx
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
CZ
napsal Vlastik , 10 leden 2009 18:19
je ta verze česky nebo anglicky
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal StepanP , 10 leden 2009 19:00
Samozřejmě, že je anglicky. Česká verze bude k dispozici až bude hotová finální verze :wink:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal kodas1 , 10 leden 2009 20:46
bohužel registrace jsou přetížené....takže bohužel...ale je to až na 10pc tak kdyby někdo měl cd key a byl ochoten přeposlat tak tady je meil...:kodas1@atlas.cz
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Přihlášení
napsal vojtap , 10 leden 2009 21:05
A co znamená když se přihlásím k live tak mi to napíše že při přihlášení došlo k chybě to znamená že server je zase přetíženěj ?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
malej testík instalace
napsal PCMTomas , 10 leden 2009 23:14
Právě jsem provedl testík instalace Windows. Na stejné mašině jsem instaloval Windows Vista x64 SP1 a Windows 7 x64. Zaměřil jsem se na čas a výsledky jsou následující:
Windows Vista jsem instaloval 24:12 (min:sec)
Windows 7 jsem instaloval 15:13 (min:sec)
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Burdik , 11 leden 2009 03:43
co se tyce vyberu 32 nebo 64 bit tak jestli se nepletu zalezi hlavne kolik mas ram,pokud mas vic jak 3,33 GB RAM pak stahuj 64bit verzi protoze 32 bit vic vyuzit neumi
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
ovladače
napsal Lukas , 12 leden 2009 15:48
Stahnul sem si x32 verzi a potřebuji k instalaci nejaké ovladače?? Například ke grafické kartě?? Nebo k něčemu jinýmu. Já totiž žádné nemám.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal anonym , 13 leden 2009 23:17
Ted jsem si chtěl naistalovat Google Chrome 2 na Windows 7. Bohužel nejde používat. Instalace proběhne normálně, ale po instalaci je chrome jakoby zablokovaný. Máte podobnou zkušenost?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: verze
napsal anonym , 14 leden 2009 17:38
Stahnul sem si x32 verzi a potřebuji k instalaci nejaké ovladače?? Například ke grafické kartě?? Nebo k něčemu jinýmu. Já totiž žádné nemám.

Jestli máš grafiku nvidia tak tady:
http://www.nvidia.com/object/windows_7.html
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
NAPROSTO PERFEKTNÍ
napsal Zdenek , 15 leden 2009 21:20
Windows Seven jsou mnohem rychlejší než Visty, příjemnější, hezčí a spolehlivější. Jedinou drobnou chybičku jsem zaznamenal s kompatibilitou internetového prohlížeče Mozzila Firefox, občas se sekne, jinak je ale systém spolehlivý. Mám ho nainstalovaný na pevno jako hlavní systém a rozhodně nehodlám měnit. Používám jej už přes týden a jsem moc spokojenej.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal PCMTomas , 15 leden 2009 21:49
... a jakou verzi používáš? asi 32 bit.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Dotaz
napsal ozmo , 16 leden 2009 21:03
mám dotaz

Kdy bude uvolněna windows 7 tvz. "krabicová verze" na český trh

Víte to někdo?

a ještě jeden
Jak dlouho trvá ta betaverze?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal StepanP , 17 leden 2009 07:57
Dobrý den, začnu odpovídat na dotazy od konce. Beta verzi Windows 7 je možné provozovat do 1.srpna 2009. Kdy bude vydaná česká krabicová verze se neví, protože se ani neví zatím kdy bude vydaná finální anglická verze. Záleží to na odezvě testeru, ale podle všeho by to mohlo být již kolem letních prázdnin, nebo nejpozději do vánoc. :wink:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Igor , 17 leden 2009 08:20
Mam problem se zvukovou kartu Realtek na ACER Extensa 5620G. Někdo radu? Skoušel jsem ovladače přimo od realteku pro Vistu ale pořad to chrastí. Dík
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Pomoc s instalaci
napsal mirek , 19 leden 2009 10:21
Mohl bymi někdo pls poradit s instalaci windows 7 beta 32bitu.Když ho začnu instalovat tak mi pochvili napiše error a chce to restartovat instalaci ale dela to pořad nevite jak to vyřešit.Zkoušel sem to i znovu stahnout.Dík odpovědi mi posilejte na e-mail:mkisa@seznam.cz
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: Pomoc s instalaci
napsal patrik , 19 leden 2009 14:12
j me to taky hazi chybu a kdyz sem stahnul tu 64bit tak tam mi instalacka nejde pustit vubec
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Číslo chyb
napsal PCMTomas , 19 leden 2009 17:19
Neznáte číslo té chyby? Mě to také dělávalo a problém byl ve zvukové kartě. Ale problém muže být samozřejmě v jiné komponentě.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: Číslo chyb
napsal mirek , 19 leden 2009 17:30
Ono to piše tohle: ,,Windows Setup experienced an unexpected error.To install windows,restart the instalation,,

Žadne čislo ta chyba nema.Neviš co stim?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: re: Číslo chyb
napsal StepanP , 22 leden 2009 19:40
Ono to piše tohle: ,,Windows Setup experienced an unexpected error.To install windows,restart the instalation,,

Žadne čislo ta chyba nema.Neviš co stim?
Dobrý den. A máte Windows 7 správně vypálenou? Osobně bych se pokusil tu instalaci rozjet na jiném PC, jestli je to je jen problém v nekompatibilním hardwaru, což je dost možné...pořád je systém ve fázi beta verze...a nebo jestli je chybně staženo či vypáleno
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: re: re: Číslo chyb
napsal mirek , 23 leden 2009 15:24
Stahnute je to dobře stahoval sem to dvakrat protože sem taki myslel že jeto blbě stažena ale tim to nebylo.Skusim to rozjet na jinem PC dik zaradu.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
pomoc zo zvukovkou
napsal fujin , 25 leden 2009 21:45
dobry den od dnes mam nainstalovany system windows seven. vsetko prebehlo v poriadku 500GB hdd som rozdelil na tri casti. na jednom je windows xp funguje super a na ten druhy som dal seven ale ked pustim seven tak nevidim v pc prvu cast disku kd eje xp ale naopak to ide z xp vidim hdd kde je seven. neviete co s tym? inak je to sata pripojenie a zakladna doska je asus 5gdc deluxe.a este jedna vec nefungovala mi zvukovka cmi9880 tak som dal ovladace s xp. a funguje mi to iba ako stereo. viac reprakov-error.neskor polozim este jednu ot. ohladom hdd smilies/smiley.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: pomoc zo zvukovkou
napsal Aleš Pospíchal , 26 leden 2009 04:45
Je potřeba přes správu disků přiřadit disku písmeno.
dobry den od dnes mam nainstalovany system windows seven. vsetko prebehlo v poriadku 500GB hdd som rozdelil na tri casti. na jednom je windows xp funguje super a na ten druhy som dal seven ale ked pustim seven tak nevidim v pc prvu cast disku kd eje xp ale naopak to ide z xp vidim hdd kde je seven. neviete co s tym? inak je to sata pripojenie a zakladna doska je asus 5gdc deluxe.a este jedna vec nefungovala mi zvukovka cmi9880 tak som dal ovladace s xp. a funguje mi to iba ako stereo. viac reprakov-error.neskor polozim este jednu ot. ohladom hdd smilies/smiley.gif

nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
odinstalovanni windows 7
napsal petra , 27 leden 2009 18:04
Mohl by mi někdo prosimvas poradit jak odinstalovat windows 7
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: odinstalovanni windows 7
napsal PCMTomas , 27 leden 2009 22:47
Odinstalovat Windows 7 nejde. Jelikož se nejedná o program jako je např: NERO, ale o operační systém. Je tedy nutné naformátovat disk či jeho díl (part). Záleží jak si to nainstaloval.
Mohl by mi někdo prosimvas poradit jak odinstalovat windows 7

nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal dajmík , 09 únor 2009 17:54
Nainstaloval jsem ten win7 a je to pěkná brakovka asi je mi souzeno navždy zůstat u XP je to skoro stejny jako visty hnus bus ale potřeboval bych poradit jak ten win7 odinstaluji natáhl jsem to tam přes vitual PC!!!!
XPečka tam mám jako hlavní OS ale ten WIN7 mi zabírá drahocenne gigabajty díky za radu
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re:
napsal PCMTomas , 09 únor 2009 21:29
Nainstaloval jsem ten win7 a je to pěkná brakovka...
Tak to budeš mít zanedlouho problém s ovladači a podobné problémy. Windows XP nebude pořád podporován Microsoftem. Co ti vlastně nevyhovuje na Windows 7? Však jsou podle mého a jiných super!!!
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re:
napsal FIDO , 26 únor 2009 08:41
Nainstaloval jsem ten win7 a je to pěkná brakovka asi je mi souzeno navždy zůstat u XP je to skoro stejny jako visty hnus bus ale potřeboval bych poradit jak ten win7 odinstaluji natáhl jsem to tam přes vitual PC!!!!
XPečka tam mám jako hlavní OS ale ten WIN7 mi zabírá drahocenne gigabajty díky za radu

Zdravím,
Za prvé: Přes Virtual PC Ti nikdy systém nepojede tak rychle a spolehlivě jako když ho nainstaluješ normálně
Za druhé: Pryč by to mělo jít dát tak, že prostě ve Virtual PC zrušíš virtuální stroj, ne? (nvm, nezkoušel jsem)
Za třetí (K WinXP): Taky na nich jedu do teď, protože Visty mi jedou pomalu (Opteron 144@2,4 GHz, 2GB RAM, Ati Radeon X1950PRO), ale Win7 mi zatím (včera jsem je nainstaloval napevno, jinak jen ve Virtual PC, a zatím jsem nezkoušel žádnou 3D aplikaci) jedou stejně rychle nebo dokonce rychlej než samotné (před týdnem nainstalované WinXP).
A ještě dotaz: Nevíte prosím někdo jak změnit položky dual bootu XP a 7? v msconfigu se vzájemně systémy "nevidí"
Díky za radu a hodně zdaru... smilies/wink.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: re:
napsal StepanP , 26 únor 2009 09:03
Nevíte prosím někdo jak změnit položky dual bootu XP a 7? v msconfigu se vzájemně systémy "nevidí"
Díky za radu a hodně zdaru... smilies/wink.gif
Dobrý den, výborný program pro editaci dual bootu je Vista Boot Pro...funguje i pod Windows 7 :wink:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal docdan , 05 březen 2009 20:56
No moc jsem vám neveril, ale musím konstatovat, že na EEE PC 1000H to běhá fakt rychleji než XP a navíc to prostředí je opravdu příjemný.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal docdan , 05 březen 2009 20:59
Jediný co mě trápí je to, že to bude fungovat do 1. srpna, což znamená že zhruba v polovině dovolený mi to přestane chodit? Já tam ty XP zpět nechci!
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: re:
napsal test , 10 březen 2009 14:03
Nainstaloval jsem ten win7 a je to pěkná brakovka asi je mi souzeno navždy zůstat u XP je to skoro stejny jako visty hnus bus ale potřeboval bych poradit jak ten win7 odinstaluji natáhl jsem to tam přes vitual PC!!!!
XPečka tam mám jako hlavní OS ale ten WIN7 mi zabírá drahocenne gigabajty díky za radu

Zdravím,
Za prvé: Přes Virtual PC Ti nikdy systém nepojede tak rychle a spolehlivě jako když ho nainstaluješ normálně
Za druhé: Pryč by to mělo jít dát tak, že prostě ve Virtual PC zrušíš virtuální stroj, ne? (nvm, nezkoušel jsem)
Za třetí (K WinXP): Taky na nich jedu do teď, protože Visty mi jedou pomalu (Opteron 144@2,4 GHz, 2GB RAM, Ati Radeon X1950PRO), ale Win7 mi zatím (včera jsem je nainstaloval napevno, jinak jen ve Virtual PC, a zatím jsem nezkoušel žádnou 3D aplikaci) jedou stejně rychle nebo dokonce rychlej než samotné (před týdnem nainstalované WinXP).
A ještě dotaz: Nevíte prosím někdo jak změnit položky dual bootu XP a 7? v msconfigu se vzájemně systémy "nevidí"
Díky za radu a hodně zdaru... smilies/wink.gif

nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: re: re:
napsal Stepan_Pernicky , 10 březen 2009 14:09
Nevíte prosím někdo jak změnit položky dual bootu XP a 7? v msconfigu se vzájemně systémy "nevidí"
Díky za radu a hodně zdaru... smilies/wink.gif
Výborný program pro snadnou editaci boot manageru je VistaBootPro. :!:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: odinstalovanni windows 7
napsal Franta , 03 květen 2009 13:10
Mohl by mi někdo prosimvas poradit jak odinstalovat windows 7


Taky bych je dal rád pryč, ale nevím jak odinstalovat.
Už se někdo ozval ?

Dík
FB
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re: re: odinstalovanni windows 7
napsal Stepan_Pernicky , 03 květen 2009 13:18
Operační systém není program. Nejde jednoduše odinstaloval. Pokud máte nainstalovanou ještě Windows Vista, nebo XP stačí z tohoto systému smazat oddíl, kde jste nainstalovali Windows 7 a potom přes instalátor opravit zavaděč. Pokud máte v PC jen Windows 7, tak musíte nainstalova např. Windows Vista či XP a během instalace smazat instalaci Sedmičky.
Mohl by mi někdo prosimvas poradit jak odinstalovat windows 7


Taky bych je dal rád pryč, ale nevím jak odinstalovat.
Už se někdo ozval ?

Dík
FB

nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Napiš komentář
menší | větší

busy