Mobil

Jak se vyjádřil o novém iPhone administrátor webu zaměřený na Apple? Možná budete překvapeni. Napsal pravdu a to já dokážu ocenit. Konečně někdo bez obalu napsal pravdu. Následujíci řádky nedoporučuji číst zapřísáhlím fandům Apple. Pokud se bude web řídit novým heslem, které má pod logem "Odteď o Apple pouze tak, jak si zaslouží" jsem zvědav jakých novinek se dočkáme.

bad_iphone

 

 

 

Neodolal jsem a pořídil si nejnovější počin firmy Apple. To, o čem se stále mluví jako o revolučním přístroji není nic jiného než prostý obyčejný šunt. Vše co kdy bylo napsané proti iPhone a Apple je bohužel pravda.

Revoluční iPhone:

  • neumožňuje posílat mou VLASTNÍ fotku/video/cokoli přes BT
  • neumožňuje změnit SIM kartu bez aktivace na iTunes
  • neumožňuje mi posílat MMS
  • nedá se do něj legálně nahrát čeština
  • nedá se použít jako navigace
  • nelze do něj nahrát cokoli bez iTunes

Popravdě nechápu jak se dnes něco takvého může takto prodávat. Jak si to vůbec může Apple dovolit? To nás má za idioty, kteří si nechají všechno líbit? Žel bohu mu to zatím vychází…

Neudělejte tedy stejnou chybu jako já a nepodlehněte masové reklamě. To je totiž to, co Apple umí, ale už neumí vyrábět kvalitní přístroje.

A jaký názor máte na tento mobil? Koupíte nebo, už jste nešťastným majitelem? Jáké máte zkušenosti?

Zdroj: MacMag

 

 

Komentáře (71)add
0
...
napsal pan Inkognito , 01 září 2008 09:53
Tak pokud to ma fakt takova silena omezeni tak bych si to nekoupil ani za 2 litry.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +1
0
iPhone
napsal jome , 01 září 2008 11:41
Zdravím všechny z PCM!

Také jsem neodolal, a když jsem na aukru objevil senzační nabídku iPhone za 8000 Kč, ihned jsem ji samozřejmě využil. Nejednalo se tedy (dodávám) o nejnovější typ (3G), ale ještě o starší sérii.

iPhone jsem měl přesně týden. Vše, co zde bylo řečeno jako negativa, mohu potvrdit. Tento přístroj vůbec není takovým dokonalým přístrojem, jak je prezentován. Pokud vám tedy mohu poradit, rozhodně si jej nepořizujte. Budete zklamaní. Přístroj určitě své fandy najde, ale dle mého názoru se jedná jen o levnou a moderní hračku, která se hodí tak maximálně jako módní doplněk.

Abych pořád jen nekritizoval, tak jako pozitivum zde mohu uvést, že jediné co na iPhonu je poměrně revoluční, je příjem bezdrátové internetu. Ve spojení s prohlížečem Safari se jedná skutečně o příjemné kapesní serfování. Takže iPhone by se neměl jmenovat iPhone, ale iTerminál.

Měl jsem štěstí. Během týdne jsem iPhone prodal za 8500 Kč, hlavně díky novému FW, který jsem nainstaloval, a zakoupil za necelých 5000 Kč HTC Touch, a musím říci, že jsem moc spokojený. Pokud kapesní počítač, PDA, MDA či Smartphone - doporučuji značku HTC s WIN. MOBILE 6.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +2
0
iPhone
napsal Tomáš , 01 září 2008 14:13
Já sem o nákupu iPhone vážně uvažoval. Chtěl jsem prostě vyzkoušet něco nového a stylového. Když jsem, ale přečetl tohle okamžitě jsem změnil názor.

iPhone neumi posilat MMS
iPhone neumi natacet video (**)
iPhone neumi hlasove poznamky (*)
iPhone neumi hlasove vytaceni (*)
iPhone neumi odeslat kontakt SMSkou ani emailem (*)
iPhone neumi SMS dorucenky (***)
iPhone neumi preposilat SMS
iPhone neumi smazat jednu SMS, pouze kompletni komunikaci s konkretnim cislem
iPhone nezobrazuje zadne upozorneni na prichozi hovor, pokud je nastaveno presmerovani
iPhone neumi posilat data (soubory, synchronizace) pres bluetooth
iPhone neumi posilat stereo zvuk pres bluetooth AD2P
iPhone neumi zobrazit ikonu zapnuteho ticheho rezimu
iPhone neumi profily hlasitosti (ma jen tichy a normalni profil)
iPhone neumi aktivovat alarm (budik) ve vypnutem stavu
iPhone nefunguje jako mass-storage zarizeni (USB disk)
iPhone neumi provadet sychronizaci pres wifi
iPhone nema uzivatelsky vymenitelnou baterii
iPhone nema slot na pametove karty
iPhone nefunguje jako klasicka navigace, mapy se prubezne stahuji z internetu.
iPhone nefunguje jako modem - neumí nasdílet své připojení k internetu s počítačem (*)
iPhone neumi flash v Safari
iPhone neumi javu v Safari
iPhone neumi ukladat prilohy z emailu (pouze JPG, PNG)
iPhone neumi ukladat soubory z www stranek (pouze JPG, PNG) (**)
iPhone neumi editovat soubory DOC, XLS, PPT, PDF
iPhone neumi kontrolovat cesky pravopis v SMS a emailech
iPhone neumi vypnout kontrolu pravopisu v SMS a emailech (**)
iPhone nema FM radio
iPhone neumi prehravat YouTube videa, pokud je k dispozici pouze GPRS
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +3
0
...
napsal pan Inkognito , 01 září 2008 15:55
Jak to tak vidim tak to je pekna sracka za 12 litru smilies/cheesy.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +3
0
Chudáci
napsal Matěj , 01 září 2008 20:01
Chudáci co stáli ty fronty a utratili peníze za takovej křáp co nic neumí. :!:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +2
0
...
napsal D.K , 03 září 2008 21:15
Chlapi, nate recht Natesene jsem si ho pred par dny koupil a BOHUZEL musim potvrdit, co je zde napsano ... do prdele :roll:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +1
0
...
napsal anonym , 04 září 2008 01:08
No já to nestihnul koupit a jsem tedy rád.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +1
0
Pomluvy a lži o iPhone
napsal Arcus , 07 září 2008 02:55
Já nevěřím vlastním očím. Sám mám HTC Kaiser, ale koupil jsem i iPhone. Neříkám, že je to bůhví jaký zázrak, spíše má Apple dokonalý marketing, ale to co čtu tady je děs. Mám pocit, že 90% lidí nemělo mobil s operačním systémem v ruce a přesto o tom melou. Ano, iPhone skutečně několik z výše uvedených věcí nemá, ale už teď či v blízké budoucnosti je mít bude.
1) MMS - připravuje se software
2) video - software už je k dispozici asi za 5USD (70Kč)
3) výměnná baterie - kolik lidí má doma dvě baterie? Každej normální člověk, co telefon používá opravdu hodně má nabíječku do el. a do auta. Navíc se dá koupit na iPhone nabíječka s akumulátorem
3)BT - fakt sračka...zatím, firmware se upravuje
4) Navigace-jen se čeká na vhodný software, zatím je to opravdu naprd.
5) SD Slot - 16 GB nestačí? Většina telefonů takovou paměť na SD kartách ani nepodporuje.

Takhle bych mohl pokračovat dál. Pravdou je,že iPhone není MDA, je to spíše hračka. Má hodně neduhů, ale spousta věcí jsou tu lži.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -3
0
iPhone zatím ne.
napsal Tomas , 07 září 2008 11:03
O to právě jde. Že iPhone je dávno v prodeji a teprve bude mít v blízké budoucnosti funkce, které tam měli být při uvedení na trh. A co je klasika u Apple, že nabízí a nepřímo nutí standartní funkce dokupovat.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +2
0
Vše je v softwaru, tudíž přístupu Apple
napsal Walkee , 07 září 2008 18:24
Nechápu, jak může někdo prohlásit, že Iphone je nekvalitní telefon. Většína nedostatků, o kterých se tu píše jsou výsledkem softwarového řešení Iphonu. Iphone umí, co Apple chce aby uměl
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -2
0
...
napsal Marky , 07 září 2008 21:39
Vypustit na svět mobilní zařízení co neumi ani odeslat MMS a mazat jednotlivé SMS je trochu trapárna.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +2
0
...
napsal lukas , 10 září 2008 18:36
smilies/cheesy.gif iphone je pristroj ktery v sobe ma vse! to ze nepodporuje tohle nebo tamto je zpusobene softwarem... apple (tedy mac os) je jeden z mala operacnich systemu ktery nabizi upgrade kazdou chvili... Je dobre mit neco na cem team programatoru pracuje kazdy den a po vylepseni posila zdarma upgrade ke stazeni! Nemyslite? Dela nejake opravne balicky nokia? samsung? sony ericsson? (a kdyz se chceme bavit o mda) windows? Leda tak kulovy! Pro me je lepsi si koupit vec o ktere vim ze se me bude vnitrne zdokonalovat po celou dobu meho vlastneni! Fakt Vas nechapu! pokud chcete bejt loupaci! kupte si 3310 a pssst! nebo?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -3
0
...
napsal anonym , 14 září 2008 20:17
iPhone je stylovka pro puberťáky která nic neumí, nelze ji moc přizpůsobit a nic do ní nainstalovat (v ČR při současné funkčnosti iTunes platí dvojnásob), Windows mobile je systém pro práci s možností si cokoli nainstalovat a maximálně si ho přízpůsobit.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +2
0
iPhone
napsal Tom , 14 září 2008 20:27
No to jsi napsal výstižně!! Plně s tebou souhlasím.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +2
0
nechte si svý kydy
napsal rampa.mekkvak , 15 září 2008 07:37
snad o žádnym mobilu nebyla taková diskuze jako o telefonu od japka... tady (čr) to asi furt hodně lidí nechápe... iphone si koupí a dobře udělá jen ten, co ví do čeho de... jako já... sem s nim naprosto spokojen, mms sem neposílal, doručenky -bez těch se obejdu nebo se daj pořešít kódem v sms, nenatáčí video- nesere mě, důležitý je, že fotí... potom 16 giga na fotky, muziku a filmy (na který se dá koukat) je dost slušný na kapesního kamaráda, dále pak je to furt o tom samém... mac os versus windows -v tomto případě iphone os vs. windows mobile... windows mobile je strašnej, manažerskej a neintiutivní system, furt na něco klikáte, šílený nastavení a pod... a hlavně -musíte mít tužku, jinak si neškrtnete v kalendáři a pod. malý tlačítka a ikonky... a taky u pdaček když chcete otočít obrazovku, musíte ji furt kalibrovat (ty nověšjší už možná dneska ne) ale i tak to je hloupý... iphone je revoluční, hlavně v ovládání a chápání telefonu trochu jinak... ne káždému to sedí, ale tak ať si ho nekupuje...já už bych třeba na nokii znovu nesestoupil... teď jen jediná otákza, japko monuje vesměs kvalitní věci a držáky, jen si vzpoměňte jak vám šlapou powerbooky a macig5...i macbooky a mbpro, takže jestli je tohle dobře zapouzdřený a precizně sestavený, což ukáže čas, rád bych ho měl aspoň pět let... jako první nokii 3210, tak šlapala...ale zase...co v ní bylo za techniku, že...
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -1
0
...
napsal Štěpán Pernický , 15 září 2008 12:30
Tak nejdříve bych rád upozornil všechny, že tenhle článek zde publikovaný nenapsali redaktoři PCMagazin.cz, ale vyšel původně na www.macmag.cz a nás natolik zaujal, že jsme se rozhodli ho zveřejnit i zde. Samozřejmě i s odkazem na původní článek a v nadpisu je uvedené také, že pochází z jiného serveru. Jinak není pro člověka, který napíše článek nic více potěšují, když jeho článek vyvolá diskuzi. A to jak negativní tak pozitivní. Ideální je, když se sejdou zastánci obou táboru. Pak to vypadá tak jak to vypadá zde v diskuzi. A to je fajn. Jinak můj osobní názor na telefon iPhone je, že telefon je určitě revoluční a jako první přinesl funkce, které ostatní neměli. Má spoustu skvělých vlastností, ale i nedostatků a je každého věc, zda tyto nedostatky akceptuje, nebo ne. Ano samozřejmě, některé z nich jdou odstranit nainstalováním aplikace od třetích stran, ale to ne každému vyhovuje. Osobně, kdych měl finance zakoupil bych si mobil HTC Touch Diamont, protože by mě svými vlastnostmi více vyhovoval než iPhone, ale určitě ho nezatracuji. Je spousta lidí, který bude iPhone mnohem více vyhovovat. Každý člověk je individuální a každý si proto zvolí co jemu vyhovuje.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal anonym , 16 září 2008 19:07
Dneska jsem si pořádně prohlídnul iPhone a zdá se mi střašně velký. Naprosto nepraktícký mobil.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
i-phone
napsal i-phone , 18 září 2008 20:34
Koukám a nevěřím tomu ,co tu čtu,sám jsem si iphone pořídil a jsem nad míru spokojen,nemůžete čekat že budete mít něco co umí všechno,jde jej o bussines a tak něco umí a zase něco ne,každý vyžaduje od mobilu něco jiné a tak ať si ho koupí jen ten co mu vyhovuje,já ho mám a jsem nadmíru spokojen a to už mi prošla rukama pěkná spusta mobilů.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -3
0
...
napsal i-phone , 18 září 2008 20:35
Jinak tohle není "obyčejný mobil",ale komunikační nástroj a myslím si že pokud máte v ruce internet,tak k čemu sms nebo mms ??????????????? Pokud chcete smskovat,tak si kupte obyčejný mobil.....
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -2
0
...
napsal i-phone , 18 září 2008 21:43
Jinak si upřímně myslím že ty co tu píši tyhle negativismy,jsou lidé,co tomu vůbec nerozumí............. hlavně to ,k čemu iphone vůbec je....
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -3
0
...
napsal anonym , 18 září 2008 22:20
No primárně je k telefonování a psaní sms a hlavně k užívání jako mobil. Průser je, že je moc velký a do kapsy se nevejde. Věřím že 70% uživatelů (jako já) má mobil v kapse u kalhot + (klíče - drobné - atd) a v tomhle je nepoužitelný. Nekupuji si přeci spotřební věc za cca: 10 000 abych ji sloužil, ale aby sloužila ona mě a nemusel se starat jestli se znehodnotí po pár dnech v kapse. A pokud budu manager s kravatou a kabelkou tak tento výrobek nemá ani zdaleka managerské funkce jako konkurence (menší, funkce, foťák)
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal i-phone , 19 září 2008 10:34
Můj názor je ten,komu se líbí ať si ho koupí a komu ne ať si koupí jiný a nešpiní jeho jméno. Zdárný příklad tvoří už jen čísla prodaných kusů na celém světě,přece všichni ti kdo si ho koupili nejsou jitrnice,nebo ne????
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal ježek , 19 září 2008 14:01
iPhone je to njejlepší co jsem kdy měl a to že neumí nějaké věci??? umí zase jiné,no a co je to jen další z technických vymožeností....
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -2
0
...
napsal brutus , 19 září 2008 14:03
Proboha lidi,iphone není mobil !!!! Je to komunikátor tak to pořád nesrovnávejte s mobilem. Podívejte se na komunikátory od nokie,taky to jsou velké věci,holt se musí vždycky něco objetovat no...
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -1
0
...
napsal anonym , 20 září 2008 06:47
Já mám taky ífona a jsem nadprůměrně spokojenej :-)
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -1
0
...
napsal Buh , 20 září 2008 11:13
No, ona se prodavaji i CD Eva & Vasek a neznamena to, ze jde o muziku...
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal anonym , 20 září 2008 12:06
Já bych to uzavřel jednoduše,každý výrobek má své pro a své proti,kdo chce ať si ho koupí a kdo ne ta ať si ho nekupuje ale nešpiní jméno apple,jde jen o obchod a jak víme lidi udělají cokoli aby se prodávalo ne? A udělal by to každý a kdo říká že ne tak kecá.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal eve , 20 září 2008 15:51
Nevím co je na Evě a Vaškovi špatného ??? káždý má jiný vkus???
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re:
napsal Kocour , 24 září 2008 10:17
Ty jsi asi úplně hluchý ne? Když pominu, že hrají sračky, tak neumí především zpívat. I v rámci dechovky se jedná o naprostý odpad.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal eve , 26 září 2008 17:29
Ale vidělali miliony,to je dobrý ne?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal satoš , 27 září 2008 11:08
Hehe asi většina z vás nepochopila, že tento "mobil" je vlastně jen IPOD ze kterého můžete volat příp. psát sms a o to zřejmě firmě apple šlo. Ne udělat nejlepší mobil na světě, ale prostě jen přehrávač, ze kterého si zavoláte nebo kouknete na net. Což si myslím že až taková blbost není smilies/tongue.gif jen muj pocit mějte se :-)
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -1
0
Zepter
napsal ja , 29 září 2008 11:25
iPhone je ako Zepter. Ak si to niekto kúpi za take nekrestanske penize, nemuze sa priznat, ze spravil chybu. Ako by to vysvetlil rodine a pratelum... :-)
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal anonym , 30 září 2008 15:09
Tak mě vyšel dotovanej na 7tis. a i tak si myslím že za 14tis. umí daleko víc jak leckterý mobil za podobné penízky :-)
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -2
0
...
napsal Štěpán Pernický , 30 září 2008 16:06
Tak za ty peníze toho umí poměrně dost, ale některé funkce na které jsme někteří zvyklí chybí. A jak vy jste s ním spojen? Chybí vám funkce, zde zmíněné, které v telefonu nejsou, nebo by jste je stejně nevyužil? Jinak rád bych zde napsal výzvu. Kdo jsi již iPhone 3G zakoupil a rád by světu zdělil své zkušenosti (ať již pozitivní, nebo negatní)může klidně napsat článeček na tohle téma. Rádi ho zde zveřejníme. V případě zájmu pište na maily uvedené v sekci Kontakt
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -1
0
...
napsal Jirka F. , 01 říjen 2008 12:34
Tak jelikož mi rukama prošlo dost mobilů,vím že ten umí to a ten za něco jiného,iphone jsem si kupoval a dopředu jsem věděl do čeho jdu a jsem s ním naprosto spokojenej.Používám ho hlavně pro online komunikaci,ve chvílích i jako multimedium a navíc ho mám jako prostý mobil. Sms neposílám,protože mám tarif s hromadou volných minut že si raději zavolám než abych písmenkoval a mms? Mám email nebo jiné programy na posílání obrázků.Jediné mínus bych asi dal výdrži baterie,která není taková jako vse většinou uvádí.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re:
napsal Tomáš , 08 říjen 2008 21:49
Mazat SMS jednotlivě dovede.
Na posílání MMS se musí dokoupit SW, což je problém kvůli debilní registraci bankovní karty, když spousta běžně používaných karet nejde registrovat.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Jirka F. , 11 říjen 2008 10:53
Tak mě osobně registrace proběhla v pohodě,čekal jsem sice 3 dni na potvrzovací email ale dočkal jsem se. Další varianta je jailbreaknout ho (odblokovat)a nahrát do něj aplikace třetích stran ale tím se přijde o záruku,sám jsem od toho upustil,raději si počkám...
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Michael322 , 15 říjen 2008 08:48
Plně souhlasím s článkem, nechápu lidi kteří si ho můžou koupit. Měl sem ho jednou v ruce a je to velkej neforemnej telefon. Ani sem nevěděl jak se dostat s prohlížeče kterej tam byl do menu ==FAKT hrůza
:roll:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
re:
napsal Jirka F. , 15 říjen 2008 15:06
smilies/sad.gif ouuu,koukám že pořád plno lidí nechápe že tohle není "obyčejný" telefon a pokud někdo nepochopí jediné tlačítko,které slouží k návratu do menu,tak nevim...... :?:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Jirka F. , 15 říjen 2008 16:36
Ono je to trochu složitější,podle mého názoru se iphone dá charakterizovat ze dvou stran,z jedné že je to vlastně ipod,se kterým si navíc zavoláme a s té druhé,něco jako komunikátor od nokie,který využijeme hlavně pro datové přenosy a multimedia ale mobil,doslova řečeno,to není přesná definice.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Jirka F. , 15 říjen 2008 16:38
A ještě jedna věc,každý máme svůj svobodný názor,to je fakt ale určitě není správně medializovat a hanit tento výrobek tak jak je zde uvedeno v článku. Taky přece nebudu hanit třeba Nokii 3310 jen proto že neumí přehrávat MP3 apod. nebo ne?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Názor autora
napsal Tomáš , 16 říjen 2008 20:54
Jak si už napsal, každý máme možnost se&vyjádřit a napsat svůj názor. Tento článek jsem hlavně přidal na web jelikož mě fakt pobavilo jak web MACMAG, který je zaměřený na produkty firmy Apple iPhone schodil. A porovnání 3310 vs iPhone v článku http://pcmagazin.cz/mobil/899-...phone.html je jenom třešničkou na dortu. Osobně bych si iPhone nikdy nekoupil. (Je velký a nepraktický) Co by mě ale vadilo nejvíce je absence doručenek sms, nebudí ve stavu OFF, přeposlání sms a možnost mazat jednotlivé zprávy.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Jirka F. , 18 říjen 2008 07:39
Já jsem si iPhone koupil hlavněš kvůli tomu,že jsem kdykoli a kdekoli na síti,má veliký display,s koženým pozdrem se mi do kapsy taky vejde,má velikou pamět na dnešní poměry (konkurence),a když se nudím někde v čekárně apod.,tak se podívám i na filmík.SMS a MMS jsem už vyrostl,když se chci s někým spojit,tak mu prostě zavolám,díky zajímavému tarifu mám hromadu volných minut a ve spojení s iPhone mám i zajímavý tarif na data,takže za pár korun můžu neomezeně serfovat celý měsíc (operátora zmiňovat nebudu kvůli reklamě).Proto jsem si koupil právě iPhone a můžu řící že do té doby než jsem ho uviděl v krámě na pultě,jsem žádnou z jeho reklam neviděl.Koupil jsem si ho prostě protože mi vyhovuje ve všech směrech.Jen chci prostě říci že se ho nezastávám protože ho mám ale protože je to jeden z mála zajímavých kousků na dnešním trhu.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Jirka F. , 18 říjen 2008 15:38
A abych nezarmoutil negativní zákazníky apple,posílám jeden odkaz : http://www.lupa.cz/clanky/dira-i-pro-vas-iphone/ i tak můžu řící,že tohle může nastat i u konkurence...
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal atreyu , 29 říjen 2008 19:09
omlovam se ze pisu bez hacku ale jsme na mobilu musim se priznat ze jsem vyzkousel snad kazdej zajimavej telefon na trhu mel jsme od nokie komunikatory 9110, 9210, 9300, od sonyericssona jsem mel P1, i p800 a spoustu dalsich i s windows mobile tedka jsem si poridil iphone 3g a nemuzu rict ze by bylo neco sptanyho mms a spustu dalsi se da behem 5 minut natahat do mobilu a clovek to dela z radosti kdyz je neco novyho tak rad zkouma novinky iphone vzhledove 10 z 10 funkce po par hodinach 8z 10 ale co je neprekonatelny to je rychlost neseka se videa jedou uplne super u vsech mich telefonu s chytrych soft. byla hlavni nevyhoda pomalost tady to ma opravdu 10z 10 (omluvte chyby na mobilu nemam silu to ani kotrolovat)
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal pcmag je asi debil , 06 listopad 2008 20:15
sice vím že se nedá obejít vše co je zde zmíněno ale 80% určitě ano, sám mam iPhone 3G přímo z USA, CJ jsem stálh od apple, naviguje mě dobře a ZDARMa, ale nevýhoda je např. v iTunes... jinak se do něj hudba atd. nedostane (bohužel). Jinak SMS nejsou na i prroblem.... nechápu jak tohle někdo může zveřejnit, ale zjevně applu nerozumí
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Shoocker , 07 prosinec 2008 16:45
Díky Jailbreaku umí iPhone vše co zde bylo zmíněno že neumí !!!!!! Přijde se sice o záruku ale stojí to za to..... !!!!!!!!!!!!!!!!!
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal mam jeden , 16 prosinec 2008 10:40
není zase tak špatnej, sice nepřecházím z Windows mobile, takže nemůžu porovnávat ALE co já potřebuju hlavně je: 1 Solidní kalendář, 2 Kontakty, 3 WIFI internet, 4 mail, 5 prohlížení pdf a office dokumentů. Všechny tyhle body splňuje 100%. Navíc ovládání, super displej a hodně free aplikací. Mě to stačí k účelu který požaduju. Chce to se zamyslet na co to chcete.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal IPHONE FUN , 26 prosinec 2008 12:46
Iphone mám a jsem s ním spokojený, i když má pár chybyček tak se všechny opravují postupně a postupně aktualizacemi, bude čeština, mms, a ostatní věci co padly, je blbost co píšete Iphone není špatný mobil jen má pár chybyček keteré postupně určitě vymyzí a vy pak budete říkat - proč já si ho blbec nekoupil! smilies/cheesy.gif toď můj názor na Iphone
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal iphone , 03 leden 2009 14:38
zdravím neznalce iphone přečetl sem si celou tuto stránku a musím říct že sem se dosti ale opravdu dosti zasmál těm co iphone pomlouvají když ho neznáte tak se do něho neserte já sám mám iphone už rok mám ho z USA kupoval sem ho když to začínalo takže mám iphone 2G!
Iphone sem si koupil proto že to je jeden z nejlepších kousků na trhu vůbec žádný jiný mobil či komunikátor se nedá s iphone srovnávat iphone má tolik možností tolik výbavy dokáže vás zabavit na hodně dlouho já u něj vydržím klidně celý den a jak ho položím tak už se těším na další den až si s ním zase pohraju postahuju nové aplikace a tak jak vycházeli nové firmwary na iphone tak sem stahoval upgradoval jailbreakoval odemykal všechno možný sem si dělal sám je to zábava vidíte jak se mobil vylepšuje pořád se tam objevuje něco novýho starší aplikace se zkonalují je to neskutečně supr výbava ovládání rozměry výdr baterie rychlost iphonu všechno je do detailu propracované a nejlepší na světě mohl bych pokračovat dál ale to bych tady byl hodně dlouho a už se mě nechce psat zdááááár
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
iphone
napsal eddiess , 13 leden 2009 20:29
Z vašich řečí vycházejí samá negativa,ale už nikdo neříká jak revoluční ovládání tento mobil má,na trhu není nic tak vyjmečného
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Jarda.fire , 14 leden 2009 06:58
Mám N95 a jsem spokojen
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Lidi jste divni
napsal Oneill , 16 leden 2009 15:47
:shock: fakt nechapu co mate proti iphonovi je pravda ze má sve mouchy ale i ty nejsou tak hrozne aby z nej nemohli nedat NEJlepsiho mobilu součastnosti. Možna i budouci generace iphonu budou nejmene skvele vypadat to ovsem vas co uvazujete o koupi iphonu možna neuspokoji tedy asi sem Na spatne strance ale zatim o iphonu mohu rikat jen pozityvni veci. Dekuji za cteni a jeste bych chtel rici tem co tu tak pisi negativa ze az budou chtit napsat neco negativniho o iphonu tak at si ho koupi a vyskousi a pote at tedy mohou psat ty reci ze za ty prachy nestoji!!!!!!!!
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal matej , 19 leden 2009 15:22
KOMENTÁŘ SMAZÁN - Vulgární a urážející příspěvky budeme nekompromisně mazat!
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
iPhone pro
napsal david , 19 leden 2009 16:22
tak já taky neodolal a iPhone jsem si koupil a bohužel některé vaše připomínky vůbec nechápu.
připadá mi že ste ten telefon nikdy nedržely v ruce, což doufám není pravda a stejně ho odsuzujete.
iPhone NENÍ MOBIL VHODNÝ NA FOCENÍ, to je už napsané i v uživatelské přiručce. pokud chcete fotit neměli jste se u iPhonu vůbec zastavovat.
proto jsem také věděl že iPhone neumí posílat MMS ani natáčet video. ovšem trvalo mi týden než sem, bez problémů za 10 eur nahrál oficiální sofware umožnující natáčet video (dokonce i s nočním viděním) a posílat MMS.
iPhone není mobil který si člověk koupí a tím to pro něj končí to jsem taky věděl..většinu kvalitních a vhodných aplikací si do něj musíte nahrát at už přes iTunes nebo přes installer.app

když zde vyčítáte chyby měli byste také zdůraznit v čem je iPhone dobrý a to je hlavně v perfektním a kvalitním MP3 přehrávači který je řekl bych bezkonkurenční, skvélém a kvalitním přehrávání videií.
internetový prohlížeč safari nemá chybu.
GPS není špatná jako aplikace v základní nabídce ujde.
někdo si stěžuje na psaní zpráv ale po nainstalování firware 2.2 kdy už mi to neopravuje slova do angličtinu píšu o dost rychleji než na klasickém mobilu a to nepočítám všechny možnosti které si můžete uložit ke kontaktům.
je toho hrozná spousta.

dobře iPhone má své nevýhody ale to mají i jiné mobily ale o iPhonu se víc mluví tím pádem se i více mluví o jeho nedostatcích. nikdy neříkám že to je nejlepší mobil na trhu, ale zdá se mi že funkce jsou přiměřeny ceně.
samozřejmě kdo do telefonu nedal víc jak 4 litry tak tady nemá nárok psát komentářesmilies/cheesy.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
iphone 3g
napsal Pavel , 20 leden 2009 16:02
Takový kecy může napsat jen úplnej blb!!
Mám iphone bylo sice těžké ze začátku zjistit co se jak dělá hlavně jak vkládat vlastní vyzvánění obrázky atd.
Moc mi vyhovuje hlavně to že má wifi, zajdete do obchodního centra a máte internet zdarma!! Jediné čím mě sklamal je že nefunguje bluetooth k odesílání souborů s kamarády!! Jinak mohu doporučit neměl jsem zatím žádné potíže!
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal StepanP , 20 leden 2009 16:30
Z vašeho komentáře jsem pochopil, že jste hlavne nadšený z toho, že telefon má WiFi. No funkce je to sice určitě skvělá, ale má ji dnes většina telefonu střední a vyšší třídy a to jak Nokia se Symbianem, tak i Windows Mobile zařízení. Osobně si myslím, že iPhone je v jiných věcech revolučních. Nemožnost odesílání souboru přes Bluethoth by mě asi hodně vadila.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Iphon
napsal Cip , 27 leden 2009 07:25
:idea: ja sem si koupil noví iphon 3g a sem s nim maximalne spokojeny a vubec me nesere to ze tam nejde legalni cestina no tak tam budu mit nelegalni no,,a kdyz to s tim umite tak je to pecka je to hkavne mobil na internet a hry a vsechno uz si nestahuju pres itunes to uz nepouzivam mam to triochu jako upraveny,,,muzu treba stahovat hry primo z netu do iphonu a tak noo to je vse o tom kdo jak tomu rozumi aa co tam ma za programy,.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Je to pravda ale jenom s casti
napsal Jablko , 08 únor 2009 19:46
Co píses je pravda ale vetsina vecí se da vyrešit napr modrej zub bude moc zachvilku upne vse a ne jenom na sluchatka , MMS uz jsou vyrešeny takze kdo ma jailbreak tak si myslím ze je plne vyuzitelnej telefon Jailbreak vyresil vice veci nez samotnej apple a ja jsem max spokojen p.s. kdyz si neco kupuju tak nejsem debil ze si nic neprectu z tveho clanku to tak vyplinulo ja jsem presne vedel co od iphone cekam hned první den jsem udelal jailbreak a nemuzu si více nez vychvalovat tak pokud ho nemas tak to je jak kdyby si cucal bonbon s oblalem :-D
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal cernej-myslivec , 18 únor 2009 00:13
dete do prdele vsichni je to nejlepsi mobil ... a sam apple rek ze to ma bejt nejjednodussi mobil na svete ane nejaka kravina jako htc co umi prvni posledni co si kdo vymysli ...
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal StepanP , 18 únor 2009 08:18
Prosím slušně!!! Vulgární příspěvky budeme jinak bez varování mazat!
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Lukas , 25 únor 2009 18:06
mam appla uz nejakou dobu musim rict ze prvni tyden mne nijak nenatchnul a le po tydnu kdy sem mnel chvilku cas a projedu si nejake ty stranky jak u nas tak treba v americe nebo na slovensku tak se docitam ruzne nazory ale nechapu ty lidi ktery nerozumneji pocitacum nebo telefonum a koupjej si appla byt iphono nebo pocitac appl je trosku slozitejsi na zabech ale potom uz je to hracicka mnel sem plno telefonu a vadilo mi ze je tam plno veci ktery nevyuziju a to co bych tam potreboval tam vubec neni.. u iphonu si tam dam co momentalne potrebuju a co ne muzu smazat pac to mam v itunes v pocitaci.
Je pravda ze my chybi sms o doruceni a to ze se neda vymazat jedna smska mne vubec nebudi ja mazu jednou za mnesic vse..MMS jsem si stahnul aplikaci v cidii ale nakonec jsem ji smazal protoze to nevyuzivam a k natoceni videa mam aplikaci a jinak pouzivam kameru...
Velykost je pro mne dobra s toho duvodu ze ho pouzivam jako TV pres mplayer ktery vyuzivam stremovou verzi vysilani.
Takze abych to sjednotil tak mne appl docela mile prekvapil zalezi na vkusu kazdeho ted si chci poridit na vyskouseni omnii jsem zvjedavaj na jeji funkce pry je to jeden z nejlepsich mobilu ja tomu extra nevjerim je to jen dalsi HTC tak se tu muzete hadat zase dal
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
UNIX based smartphone pro IT profesionaly
napsal Petrik , 25 únor 2009 19:27
Jsem UNIX IT specialista a jsem z iphonu zcela a naprosto nadsen, z velke casti pochopitelne az po jailbreaku. UNIX OS v mobilu je proste narez, nikdy jsem nedoufal ze budu mit stale u sebe veci typu nmap, openssh server/klient,ping, host,bind(dig),traceroute a spoustu a spoustu UNIX utilit a prikazu. Po doinstalovani vsech potrebnych alikaci (irealSMS, xGPS, MMS....) umi vse co od nej vyzaduji vcetne offline GPS navigace (xGPS), navic to nepada, super se to ovlada (multitouch rulez), ma to mega display se super barvama a rozlisenim, dlouho to vydrzi a hlavne, je to velmi rychle a ma to super prijem wifi. Skoda ze to nema o neco vice RAM, 128MB je pro me naroky ponekud malo, ale i tak je to super pristroj za super penize, kam se na to hrabou sunty typu HTC, to mel kamos a po tydnu to sel vratit protoze to porad tuhlo a nefungovalo. Ted ma taky iphone a spokojenost smilies/smiley.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal StepanP , 26 únor 2009 06:58
Neřekl bych, že HTC jsou šunty. Sám jeden mám a naprostá spokojenost. Navíc se na konferenci Mobile World Congress v Barceloně objevila informace, že Microsoft již prodal 50 milionu telefonu s Windows Mobile a z toho celých 40milionu je právě se značkou HTC, což o něčem už svědčí.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal x.X.x , 03 březen 2009 19:50
Vlastním iPhone a nejsem nějakej fanda Applu. Taky uznávám že ten mobil neni nic moc .. ale na druhou stranu asi 80% funkcí které popisujete že nemá tak apple vytváří software na tyhle nedostatky takže postupem času se z něj klube docela dokonalej mobílek ikdyž nějaké věci to opravdu nikdy mít nebude ale to je jasné že dokonalý mobil neexistuje :wink:
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal ED , 21 březen 2009 17:52
BLBÝ
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Teedok , 11 listopad 2009 06:33
HAHAHA...nemluvíte tu o iPhone 2G??? já mám 3GS a ten umí vše co tu zmiňujete že by měl neumět...smilies/cheesy.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Stepan_Pernicky
...
napsal Stepan_Pernicky , 11 listopad 2009 13:13
Ano článek vyšel 31 srpena 2008 a popisuje iPhone 2G
napsal Teedok , 11 listopad 2009 07:33
HAHAHA...nemluvíte tu o iPhone 2G??? já mám 3GS a ten umí vše co tu zmiňujete že by měl neumět...

nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Největí sráč na světě
napsal Str1k3r , 05 prosinec 2009 22:24
Si děláte s tim vychvalováním prdel ne ?Koupit si za takový prachy mašinu do který si nemůžu sám nic nainstalovat bez PC ?Nemůžu si poslat přes BT MP3-ku ?Do nokie si dam na kartu x her + x programů a po cestě busem nebo ve škole si je naintaluju.S Iphonem si musim ssebou brát ještě notebook abych tam moh něco nainstalovat ?To si vážně dělaji prdel ne ?!Kdo si to potom koupí ?Jedině debil.Nezlobte se na mně,ale koupit si takovej shit jenom kvůli třeba multitouch nebo lepšímu displayi ?Já říkám jednoznačně Nokia rulezz , Apple shit .
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
APPLE vs HTC
napsal Borec z Jižáku , 14 březen 2010 13:18
HTC 43V3R.....
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Ussi , 14 květen 2010 00:05
Jailbreak...
Ale jinak jsem rad, ze mam HTC, to je pravda smilies/wink.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Napiš komentář
menší | větší

busy