Bezpečnost

Microsoft včera uvedl na světlo světa finální verzi svého nového antiviru s názvem Microsoft Security Essentials, který je zdarma pro všechny majitele legálního operačního systému Windows XP SP3 a vyšší. Podporována je 32 i 64bitová architektura. Instalační balík má velikost zhruba 5MB a je nabízen v několika světových jazyku mezi, kterými čeština chybí. Microsoft Security Essentials má nahradit svého komerčního předchůdce Windows Live OneCare, který byl placeny a prodával se pouze ve vybraných zemích.

 

1252300612

 

Microsoft již letos v létě uvolnil pro vybraný okruh testeru beta verzi Microsoft Security Essentials a měl v plnu uvést antivir ještě před zahájením prodeje Windows 7. To se mu také povedlo.  Finální verze má označení 1.0.1611.0. MSE slouží k ochraně vašeho počítače před útoky virů a malwaru. Přebírá tak funkce Windows Defenderu a zároveň zastane funkci antivirového programu. Bezpečnostní balík od Microsoftu se může chlubit velmi nízkými nároky na počítač, díky revoluční funkcí Dynamic Signature Service, která bude komunikovat se servery Microsoftu, vždy když zjistí podezřelé chování nebo škodlivý kód. Aktualizace virových definic je prováděna skrz Windows Update.

mse_450x349

about_450x349


•    Microsoft Security Essentials pro Windows XP SP3 (32 bit)
•    Microsoft Security Essentials pro Windows Vista a Windows 7 (32 bit)
•    Microsoft Security Essentials pro Windows Vista a Windows 7 (64 bit)

Zdroj: 4.bp.blogspot.com

Komentáře (19)add
0
d
napsal a , 30 září 2009 19:26
hm,tato informace je stará 3 dny!smilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -1
Stepan_Pernicky
...
napsal Stepan_Pernicky , 30 září 2009 20:04
Ne, antivir byl uvedeny včera...více třeba na http://www.neowin.net/news/mai...ming-weeks nebo na http://www.zive.cz/bleskovky/s...fault.aspx . Oba články mají datum 29.9.09. Já včera bohužel článek vydat nestihl, ale rozhodně tahle zpráva není stará 3 dny.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
pro Šťepána
napsal Juris , 01 říjen 2009 08:43
Nic si z toho nedělej, pro mě je tahle informace zásadní a velmi užitečná.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Proč ty superlativy?
napsal Saša Doktor , 01 říjen 2009 10:47
"skvělý" v titulku informace o novém produktu? To je nějaká skrytá reklama Microsoftu nebo jak?
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
Antivir není špatný ale moc mu zatím nevěřím
napsal Pista , 01 říjen 2009 22:14
Já tento antivir používal a není špatný. Třeba Hulán ho přehnaně vykrášlil v dobách beta. (tam je jasné, že píše reklamu pro MS)
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
krabice
napsal port , 02 říjen 2009 19:51
Odkud máte to balení krabice s nápisem Essential? Produkt se jmenuje Microsoft Security Essentials, nikoli Essential. Jinak vydávat v roce 2009 antivir je výsměch, velcí hráčí jako např. Symantec mají už dávno zvládnuté komplexní bezpečnostní řešení na úrovni. MSE nemá žádnou šanci proti zaběhnutým a kvalitním produktům jako NIS, Avast, AVG, NOD... Asi jako vydat v roce 2009 přehrávač pro MP3 a myslet si co nemám. Jinak v titulku "skvělý" mi připadne velmi ubohé a neobjektivní.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: -2
Stepan_Pernicky
...
napsal Stepan_Pernicky , 02 říjen 2009 20:27
Tak nemyslím si, že vydat MSE je výsměch. Za prvé antivir navazuje na Live OneCare, který tu s námi už nějakou dobu byl a navíc každá konkurence ať je jakákoliv je vítaná. Navíc pokud je daný produkt zdarma je to výhoda proti konkurenci. Například jmenovaný ESET je placený. Spoustě uživatelům může vyhovovat jedno řešení od jedné jediné firmy v jednom a ne mít několik aplikací od různých výrobců. Jinak přiznávám, že jsme se v titulku trochu nechal unést svým subjektivním názorem, ale to snad čas od času neuškodí. Stejnak si potom každý udělá názor svůj. Obrázek jsem našel přes Google a malé chybičky jsem si vůbec nevšimul....
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +1
0
MSE
napsal Homoky Petr , 03 říjen 2009 20:57
Souhlasím s portem. Štěpáne, ty nemáš "právo" se nechat unášet, ať čas od času, nebo dnes. PC Magazín nese v hlavičce slovo magazín. V magazínu jsou, tedy měly být, pouze odborné OBJEKTIVNÍ NÁZORY! To, že jste spíš PC a ne Mac, tak to neznamená, že MAC je na prd. Nejvíc mě pobavil tvůj článek; Pořádná konkurence iPodům - Zune HD je zde (chybí tam ty tvé super parametry, o obchodu, který by byl koncepčně a obsahově podobný iTunes Store, tak o něm ani slechu).

Trošku objektivnosti.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Petr Homoky
...
napsal Petr Homoky , 03 říjen 2009 21:12
Štěpáne, hlavně se nenaštvi, teda jinak, nebuď tolik naštvaný. Tohle je objektivní kritika smilies/cheesy.gif Doufám, že jsi se neurazil. Bývali jsme kolegové. smilies/cheesy.gif

nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Stepan_Pernicky
...
napsal Stepan_Pernicky , 03 říjen 2009 21:25
no Petře....hádat se zde na co právo mám na svých vlastních stránkách a na co ne je myslím celkem zbytečné....já osobně bych řekl, že jako jeden ze dvou zakladatelů těchto stránek si o tom můžu rozhodnout sám a pokud se to někomu nelíbí tak nikoho nenutíme tento web číst. Mimochodem ani náznakem jsem v článku o Zune nenaznačil, že by měl být MAC respektivě iPody na prd jak ty píšeš. To, že Zune je přímou konkurenci a s novou verzí tohoto přehrávače si myslím, že více než obstojnou je pravda za kterou si stojím. A proč sem taháš iTunes Stores? O tom jsem se v článku taky ani slůvkem nezmínil a řekl bych, že většina uživatelů se při koupi přehrávače rozhoduje podle parametrů či vzledu přehrávače a ne podle toho kdo z kterých výrobců má lepší obchod z hudbou...
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Petr Homoky
...
napsal Petr Homoky , 03 říjen 2009 21:42
Já, Petr Homoky, jako hlavní spoluzakladatel těchto stránek po boku s leaderem Tomášem Kendíkem, přezdívaným AMD bych přeci jen rád něco řekl.

Citace: hádat se zde na co právo mám na svých vlastních stránkách a na co ne je myslím celkem zbytečné....

No comment.

Citace: já osobně bych řekl, že jako jeden ze dvou zakladatelů těchto stránek si o tom můžu rozhodnout sám a pokud se to někomu nelíbí tak nikoho nenutíme tento web číst.

Super reakce. Vy nenutíte nikoho číst tyhle články? Tak proč je ale teda píšeš? Ty musíš chtít, aby to lidi četli, musíš je PŘINUTIT. Přinutíš je kvalitou obsahu.

Citace: Mimochodem ani náznakem jsem v článku o Zune nenaznačil, že by měl být MAC respektivě iPody na prd jak ty píšeš.

Tady se musím omluvit, špatně jsem se vyjádřil. Chtěl jsem říct, že jakoby PC Magazín není nutné se zaměřovat jenom na to, že všechno co je od MS je automaticky dobře, i když to tak nevypadá. Bohužel z tebe přímo chrlí skrytá reklama M$. Viz "Skvělý antivir", i kdyby to byl nejlepší antivir, tak bys to do nadpisu nikdy napsat neměl, protože tím ukazuješ, co upřednostňuješ, zajdu ještě dál, ukazuješ, co upřednostňuje server.



nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Petr Homoky
...
napsal Petr Homoky , 03 říjen 2009 21:43
Citace: To, že Zune je přímou konkurenci a s novou verzí tohoto přehrávače si myslím, že více než obstojnou je pravda za kterou si stojím. A proč sem taháš iTunes Stores? O tom jsem se v článku taky ani slůvkem nezmínil a řekl bych, že většina uživatelů se při koupi přehrávače rozhoduje podle parametrů či vzledu přehrávače a ne podle toho kdo z kterých výrobců má lepší obchod z hudbou...

1) iTunes Store není jen obchod s hudbou, to by ti v případě iPodu Touch mohlo opravdu dojít.
2) Myslím, že konkurence Zune ku iPodu je stejná, jako když se snaží naše škodovky dotáhnout Ferrarri. Vypadá to stejně, jezdí to podobně, ale je to odlišné. Řekl jsem to hodně nadsazeně, ale prostě celek dělá víc, než vhled a parametry.
3) Ty tvoje parametry mě už začínají rozesmívat. Slychám tu stále o parametrech nového Zune, ale bohužel jsem ještě nikde na PC Magazínu nenašel jaké ty parametry jsou. Řekl jsi, že lidé si kupují přehrávač podle toho, jaký má vzhled a parametry. Takže vzhled jsem viděl na obrázku a k parametrům jsi řekl, že nějaké parametry jsou. Super, jdu pro něj!
4) App Store, součást iTunes Store, je nejsilnější zbraň iPodu a celého Apple. Chtělo by to přeskočit tu bariéru a podívat se i na druhou stranu, aby člověk mohl porovnávat, co bude a co nebude s Zunem oproti iPodu mít.

nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Stepan_Pernicky
...
napsal Stepan_Pernicky , 03 říjen 2009 22:12
Citace:Já, Petr Homoky, jako hlavní spoluzakladatel těchto stránek po boku s leaderem Tomášem Kendíkem, přezdívaným AMD bych přeci jen rád něco řekl.

No jestli tě můžu považovat jako spoluzakladatele je dost diskutabilní. Je pravda, že si s námi začínal, ale příliš dlouho si s námi nevydržel a neřekl bych, že máš zde na webu nějak moc článků... takže jsem asi měl napsat jako jeden ze dvou stále aktivních spoluzakladatelů....

Citace: já osobně bych řekl, že jako jeden ze dvou zakladatelů těchto stránek si o tom můžu rozhodnout sám a pokud se to někomu nelíbí tak nikoho nenutíme tento web číst.

Super reakce. Vy nenutíte nikoho číst tyhle články? Tak proč je ale teda píšeš? Ty musíš chtít, aby to lidi četli, musíš je PŘINUTIT. Přinutíš je kvalitou obsahu.


Nesouhlasím s tebou. Různé webové stránky své čtenáře nenutí číst články svou kvalitou nebo čím koliv jiným. Já bych řekl, že každý server se snaží čtenáře přesvědčit a pomoci mu rozhodnout co bude číst a co ne. A jestli ho přesvědčí svou jednoduchosti, kvalitou článků, nebo jen krásným logem je věc individuální.

Tady se musím omluvit, špatně jsem se vyjádřil. Chtěl jsem říct, že jakoby PC Magazín není nutné se zaměřovat jenom na to, že všechno co je od MS je automaticky dobře, i když to tak nevypadá. Bohužel z tebe přímo chrlí skrytá reklama M$. Viz "Skvělý antivir", i kdyby to byl nejlepší antivir, tak bys to do nadpisu nikdy napsat neměl, protože tím ukazuješ, co upřednostňuješ, zajdu ještě dál, ukazuješ, co upřednostňuje server.

Rozhodně zde napíšeme jen o produktech Microsoftu a netvrdíme, že jen produkty od MS jsou ty nejlepší. Stačí se jen podívat a najdeš tu spoustu článku o Zoneru, Google, Facebook, Mozilla, Opera a dalších výrobců softwaru a často hodnoceny kladně.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Stepan_Pernicky
...
napsal Stepan_Pernicky , 03 říjen 2009 22:21
Pořád nechápeš, že jsem psal pouze jen o hardwaru tedy o přehrávači Zune HD a nesrovnával v něm vůbec jednotlivé obchody, které tyto přehrávače využívají? Mimochodem Zune Marketplace ti asi nic neříká? Taky tam nejde jen o hudbu jako o iTunes Store, ale najdeš tam i filmy, serialy, hry. Navíc Zune je také sociální a můžeš sdílet s kamarády, kteří mají také Zune co právě posloucháš, co se ti líbí a podobně. Jo a že nevidíš parametry? A co je třeba platforma NVIDIA Tegra, multidotykový displej, wifi modul a velikost 16-32GB? To nejsou parametry?
A co se týče druhé strany barikády. Zrovna můj soused má iPod nano a měl jsem ho několik dní pujčeny a rozhodně nebyl špatný, ale přesto mě přesvědčil později Zune, který jsem si také zakoupil....
Zajímalo by mě jestli ty si někdy měl Zune v ruce?


nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Homoky Petr , 04 říjen 2009 10:17
To, že jsi popisoval jen HW a prostě o obchodech, které z těchto přehrávačů dělají skoro malé počítače, tak to je tvoje chyba, každý, kdo by chtěl podat plnohodnotné informace by o tom napsal.

Jinak tedy mimochodem Zune Market Place mi právě něco říká. Nebylo by dobré o něm něco napsat? Například, že pokud tam chceš dát i free aplikaci, tak platíš nehorázný prašulky? Zune Market Place se snaží dohonit zase dokonalý a hlavně už zaběhlý model a prostě se mu to nedaří. Všichni si stěžují na přísnost a dohled při přidávání apps na App Store. Je vidět, že skoro nikdo nezkoušel dát nějakou aplikaci k "vám".

Ty jsi řekl, že Zune bude mít oproti iPodu nějaké ty výhody, nebo, že prostě je v něčem lepší. Jmenoval jsi, že se dá přehrávat video v HD720.To je super vlastnost, to je jediný, co mi u iPhone vadí, eventuálně u iPodu Touch, ale opravdu se mi vyplatí měnit přehrávač kvůli tomu, že neumí přehrávat video v HD? Podle mě má dneska, kdo má na iPod Touch, nebo na Zune DVD přehrávač a mnohdy s integrovaným přístupem pro USB.

Citace: multidotykový displej, wifi modul a velikost 16-32GB? To nejsou parametry?

Vidím parametry, to zajisté, ale to nejsou ty parametry, které mají oproti iPodu něco na víc, že? Protože to samé má náš zmiňovaný iPod Touch

Citace: A co se týče druhé strany barikády. Zrovna můj soused má iPod nano a měl jsem ho několik dní pujčeny a rozhodně nebyl špatný, ale přesto mě přesvědčil později Zune, který jsem si také zakoupil....
To je super, tvůj kamarád má iPod nano a ty sis kvůli nano koupil Zune, protože to prostě není ono, ale bohužel v článku jsi posuzoval iPod Touch s Zune. Promin, ale strašně si nabíháš.

Podle mě, by byla tahle hádka prostě nekonečná, já bych ti jen chtěl říct, co jsem tím vším myslel a sledoval. Připadáš mi jako můj táta. Pokud on si koupí televizi od Sony, tak nejlepší značka je Sony, protože to má on. Pokud si koupí notebook HP, tak tvrdí, že nejlepší jsou notebooky od HP. Ty jsi prostě neobjektivní, zaujatý.

To, že jsem se do této diskuze pustil i s iPodem není jenom proto, že je využívám, to určitě ne. Nechci, aby sis myslel, že prostě hájím to svoje za každou cenu. Za ty 3 roky s Apple jsem přišel taky na pár věcí, které mě zlobí.

Zamysli se nad tím, co jsem řekl a objektivně to zhodnoť a řekni svůj názor, jako obvykle..


nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Stepan_Pernicky
...
napsal Stepan_Pernicky , 04 říjen 2009 11:05
Podle mě, by byla tahle hádka prostě nekonečná

Tak to je asi první věc na které se shodneme. Myslím, že takhle dohadovat se o tom co je lepší by jsme mohli třeba týden a každý z nás by měl svůj kousek pravdy a stejnak by jsme se nedobrali konce. Stačí si přečíst jakoukolik diskuzici na větších serverech kde porovnávají dva produkty různých firem. Například Microsft vs. Apple nebo Microsoft vs. Linux. To jsou nekonečné diskuze plné emocí a subjektivních názorů

Druhou hlavní věci, kterou tu řešíme je jak se vlastně má spravně dělat novinařina. Každý máme na to svůj názor. Určitě část pravdy máš, ale s něčím vůbec nesouhlasím a už bych to nerad dále rozebíral, protože by to byla opět nekonečná diskuze, která podle mě zde pod článek nepatří. Vždyť každý má možnost si založit své vlastní stránky a šířit své názory a své postoje svým vlastním způsobem. To je výhoda internetu její svoboda (ne anarchie). Takže ti nic nebrání si založit své vlastní stránky (nebo už je možná i máš?) a udělat své vlastní ať již objektivní či subjektivní porovnání třeba zde probíraného Zune vs. iPod.

A tímhle bych tuhle diskuzi rád ukončil...
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
...
napsal Homoky Petr , 04 říjen 2009 13:38
To je výhoda internetu její svoboda (ne anarchie).


Tím si mě chtěl označit za menšího fanatika?

A tímhle bych tuhle diskuzi rád ukončil...

Dobře, je konec smilies/cheesy.gif

smilies/cry.gifsmilies/cry.gifsmilies/cry.gif
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Stepan_Pernicky
...
napsal Stepan_Pernicky , 04 říjen 2009 13:47
Tím si mě chtěl označit za menšího fanatika?

Ne tím jsem tě nechtěl označit za fanatika a nechápu proč si to myslíš? Jen jsem chtěl říct, že i když je internet svobodný mediem a může si zde každý psát co chce, přesto existuji určitá pravidla. Například zveřejňování rasistický urážek, či neonacistických hesel. A také jsem měl na mysli, že každý kdo má své vlastní stránky si může určovat co na nich bude a kdo na ně smí a čím přispívat. Nebylo to vůbec určinné proti tobě.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
0
aktualizace
napsal ram , 13 říjen 2009 10:23
Špatně vyřešené stahování updatů definic, nutné provádět ručně. Není žádné nastavení pro pravidelné zjišťování updatu definic a celého MSE.
nevhodné?
nesouhlas
souhlas
Hlasy: +0
Napiš komentář
menší | větší

busy
 
PC Magazín a FacebookPC Magazín a TwitterPC Magazín RSS
Přihlášení
Vyhledávání
Vlastní vyhledávání
Komentáře
Twiter
Loader